21 Aralık 2009 Pazartesi

İyi Değilim Bugün, Sebepsiz




Mutsuzum bugün...

Bilmiyorum sebebini

Öylesine bir şey işte, içimi sıkan...

 

Sanki özlediğimin hiç gelmeyeceğini öğrenmek,

Çok sevdiğimin beni terk edip gitmesi gibi..

Koşmak isteyip de peşinden,

Ayaklarımın zincirlendiğini hisseder gibi…

 

Ağlamak isteyip de bir damla gözyaşını bile bulamamak

Bir yumruk boğazımda

Nefes alamamak, boğulduğumu hissetmek gibi…

 

Tuhafım bugün...

Uyanmak istemiyorum,

Açmamak gözlerimi yeni doğan güne…

Sanki yok bugünden beklediğim, hatta yarından

 

Kalkınca ayaklarım beni taşımayacak gibi

Açınca gözlerim bir şey görmeyecek

Hiçbir şey duymayacak, sesim çıkmayacakmış gibi

 

Bir ağırlık gözkapaklarımda

Açamıyorum, açmak da istemiyorum gibi

 

İyi değilim bugün... Sebepsiz...

 j'adore




12 yorum:

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Sevgili Jadore,
Dışarıda korkunç bir hava ve lodos. İnan böyle havalarda bu şekilde hisseden yalnız sen değilsin.Sabah bir kalktım korkunç bir başağrısı ve yüreğimde bir sıkıntı.Zorda olsa attık kendimizi dışarı,biraz iyi geldi. Çok soğuk ve yağışlı da olsa iyi gelecektir.

Sevgilerimle.

jadore dedi ki...

çoban yıldızı;

Haklısın, çok önemli bir olay gerekmiyor kendimizi
kötü hissetmemiz için... Lodos yeterli benim için de..

Sevgiler...

Newbahar dedi ki...

İnan sevgili Jadore, sebepsiz iyi olmamaya bile hakkımız yok sanırım!!...
Oysa insanın böyle anlara bile ihtiyacı oluyor. Ah! keşke izin verseler, keşke anlasalar ve sormasalar...

Sevgiler

jadore dedi ki...

newbahar;

Hakkımız yok değil mi newbaharcım... İşler bizi bekliyor :)

Sevgiler canım..

Adsız dedi ki...

Hep oradamıydı yoksa ben mi farkında değildim ,bir yıldız sadece bir yıldız asılıydı gri gökyüzüne dün gece,sanki mandalla asılıymış gibi sallanıyordu bir o yana bir bu,düşündüm uzunca bir süre sigaranın dumanında ,hayatlar geçti gözümün önünden,sallanan hayatlar,dün neredeydim bu gün nerdeydim,dün içimi yakan o sıcaklığın yerinde şimdi buzlar esiyor.özlemlerim üşümüş,karlar üzerimde bir örtü,silkinsel kalkacağım,kıyamıyorum o güzel örtüye,beyaz saflık ,tıpkı içimdeki gibi,hiç bir şey gelmiyor içimden ,ölümü bekleyen,ömür boyu mahkum gibi..
Eminim sizinki geçici,yine o cıvıl cıvıl Jadorenin kısa sürede dönmesi dileğiyle..Sevgiler.
Mavioda.

jadore dedi ki...

Mavioda;

Ne güzel anlatmışsın bu sebepsiz iyi olamama halini sevgili mavioda :)

Anlık mızmızlık işte... Uzun süre kalamam zaten bu durumda :)

Teşekkür ederim..

Sevgiler..

Hamiyet Akan dedi ki...

Aslında her sebepsiz dediğimizin bir sebebi vardır. Akarken gözden yaş, dalarken gözler uzaklara bomboş ve daralırken yürek hiç de sebepsiz değildir, vardır elbet bir sebebi ama çoğu zaman insan kendi sebeplerini görmek istemez uzaklaştırır kendi dünyasından... Canım dilerim bu halin üzerinde fazla kalmasın. Sevgilerimle...

Gordion960 dedi ki...

merhaba, bazan böyle karamsarlık girdabına düşüyoruz belkide bastırdığımız bir istek bizi sürüklüyor, gelip geçici olduğuna eminim ve havanın çok etkili olduğu da bir gerçek,nasılsa güneş doğacak sevgiler.

suskunbiradam dedi ki...

Sebepsizin içinde bir sebep yok mudur insanlarda. Bence vardır. Kendimizi bile keşfedememişken, iç sıkıntılarımızın nedenini nasıl keşfederiz ki?

Çok hoş bir şiir yine... Öncesini okuduğumda da beğenmiştim.

Sevgilerimle...

gülsen VAROL dedi ki...

Kaçak güreşir bazen duygular..bilmiyorum dediği şeyi, biliyordur... "sebepsiz" dediğinin de sebeplerini bildiği gibi!
Saygı duymak, bazen karşındakinin susmasını gerektirir sevgili Jadore'um..

Sedencik dedi ki...

bu ruh hali tanıdık bana...
her eylülde yoklar biraz...
görünürde yoktur hakikaten sebep...
asıl sebepler ise zaten hiç görünmezler :)
yüreğine sağlık sevgili Jadore...
sevgiyle...

jadore dedi ki...

Hamiyet Akan;

Bazen bastırılır asıl sebep olan sebepler, sonra hiç sebep yokken sebep olur sebepsizlikler..

Teşekkür ederim canım.
Sevgiler..



gordion960;

Kesinlikle hava bunda en büyük etken..
Teşekkür ederim.
Sevgiler..


suskunbiradam;

Bunu keşfetmek gerçekten de zor suskunadam...
Teşekkür ediyorum beğenin için.
Sevgiler.


hasretsenfonileri;

Bazen gerçekten sebep bulamaz insan, sebep aramaya çalışmamak en iyisi bu durumda :)
Sevgiler öğretmenim.


Sedencik;

Yine bu sabah uyandığımda sisli puslu bir havayla karşılandım yeni güne...
Yok dedim bozamazsın keyfimi :)

Sevgiler Sedencim..

Yorum Gönder

 

j'adore © 2008. Design By: SkinCorner