10 Aralık 2009 Perşembe

Yolculuk Nereye




Ulaşmak için amaca, her yol mübah diyenler

Doğruyu eğri yapıp üstüne ekleyenler

Unutup konuşmayı, yaygarayı basanlar

Ortalığı karıştırıp da izlemeyi marifet sananlar



Melek görünüp şeytana pabucunu ters giydirenler

Dost gezinip düşmana parmak ısırtanlar

Vicdanlarını kandırmayı başaranlar



Kıyıp da Mehmet’ime, anaları ağlatanlar

Kapanmadan yarası, yürekleri dağlatanlar

Ecdadımı harcayıp koltuğuna yapışanlar

Cennet vatanımı bölmeye çalışanlar

Çocuğumu yarınından korkutanlar



Söyleyin şimdi...

Yolunuz nereye kadar?

j'adore




13 yorum:

yagmurzerresi2 dedi ki...

elbette mazlumların ahı yerde kalmayacak

jadore dedi ki...

yagmurzerresi;

Umutsuzluğa kapıldığım anlar olsa da, benim de inandığım, inanmak istediğim bu, sevgili yağmur..

gülsen VAROL dedi ki...

iblise sınırsız ömür biçmiştir tanrı sevgili jadore.. meleklerine görev verebilmek için!!

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Sevgili Jadore,
Hiç bir zaman emellerine ulaşamayacak hainler. Önce bizler, sonra da kanlarıyla bu vatanı sulayanlar izin vermeyecekler buna.Anaların ahını alanların sırtı yerden kalkamaz.

Saygılarımla.

Sedencik dedi ki...

''yok artık bu olamaz''tepkisini verdiğimiz ne varsa 'oluyor'...
amaçda buydu zaten algıyı ve ezberi bozmak...
ama dediğin gibi sevgili Jadore ''nereye kadar''
yüreğine sağlık...
sevgiyle...

jadore dedi ki...

Haretsenfonileri;

Allah bizi insan kılığındaki iblislerden korusun öğretmenim...

Çoban yıldızı;
Ne yazık ki, artık ahlar, gözyaşları yetersiz sevgili arkadaşım..
Hoşgeldiniz bloguma...

Saygılar benden de..

Sedencik;
Adım adım ilerliyorlar amaçlarına... "Nereye kadar" sorusunun cevabı belli de, umarım bir an önce giderler..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Bazen duyguları ifade etmek zor oluyor.
Çokça susuşları yaşıyorsunuz,
sükutunuzla insanlara mesaj verebildiğinizi zannediyorsunuz.
Belki,
sadece kendimizi avutuyoruz,
duygularımıza, çeresizliğimizin gölgesinde gem vuruyoruz böylece,
zamanı yarına taşıyabilme cesareti buluyoruz içimizde bir yerlerde.
Sonuç olarak,
yüreğimiz yanıyor,
gözlerimiz doluyor,
sessizce isyanları oynuyoruz ama,
okyanusta bir nokta çokça başarılı olamıyor kendini ifade etmekte işte.
Hadi beraberce seslenelim, sesimiz daha gür çıksın diyoruz ama,
omuz verdiklerinizin de muhakkak bir gizli beklentileri, bir çıkarları oluyor,temiz duygularınızı istismar etmekten kaçınmıyorlar.
Ne demeli?
Sonumuz hayırlı olsun...

Şiir, gerçekten anlatamadıklarımıza tercüman olmuş.
Değişik bir çalışma...

İşler yoğun, bloga ayıracak zaman yok.

uzakdost

Newbahar dedi ki...

Ömürleri bitene kadar olmalı sevgili jadore. Elbet şeytan yolunda yeni yolcular çıkar yola!!!
Ve biz derin bir yara ile seyrederiz dönen oyunları, şeytanın düğününü.

MAVİANNE dedi ki...

merhaba
uğramana sevindim
dökülen kanlar yerde kalmasın
yeter artık

güzel bir hafta sonu diliyorum

Sihirli Yazılar dedi ki...

Bence bu yolculuğun sonu gelecek, sevgili jadore. Hiçbir yolculuk sonsuza kadar sürmez zaten, öyle değil mi? Herşeyin bir sonu vardır. Üstelik bunun sonu da yakın gibi geliyor bana. Baksana ülke son derece gerildi. Bir yerden patlak verecek artık sanki. Sevgilerimle.

jadore dedi ki...

uzakdost;

Yoğunluğunda uğramana sevindim..
Daha çok söylenecek söz var aslında...
İnanıyorum ben, sonumuz hayırdır...


newbahar;

Dilerim artık yeni yaralar açılmaz yüreğimizde...
Sevgiler newbahar..


mavianne;

Tek dileğimiz bu sevgili mavianne..
Uğradığın için ben de teşekkür ederim..
Sevgiler..


sihirliyazilar;

Haklısın, artık sabırlar tükendi.. Öfke nefrete, şiddete dönüştü..
Umarım güzel günler yakındır..
Sevgiler benden de..

suskunbiradam dedi ki...

Şiirinin eski versiyonunu gülerek okurdum Sevgili Jadore... Ama bunu ibret ve hiddetle okudum. Hiddet tabii sana değil... Ülkeyi bu hale getirenlere.

Evet... Nereye kadar?

jadore dedi ki...

suskunbiradam;

Ve hiddet giderek büyüyor...

Yorum Gönder

 

j'adore © 2008. Design By: SkinCorner