30 Mart 2010 Salı

Albümdekiler


Hiç böyle düşünmemiştim hayat denen şu oyunu
Puzzle* gibi


Belki birer birer oturur tüm parçalar
Gelir, bulur yerini arka arkaya…

Ya da eksiktir bir küçük parça
Tamamladım diyemezsin asla…

Bazen de elindedir tüm parçalar
Yan yana getiremezsin çabalasan da...




* Elime alıp da bırakamadan okuduğum romanda takılıp kaldığım bir bölüm, bana bunları yazdıran... Birleşemeyecek olan puzzle'ın parçaları...



Belki kaderin oyunu, belki de oyunun kötü kaderi…



Evet, bahsettiğim roman sevgili öğretmenim Gülsen Varol'un “Albümdekiler” adlı romanı...



Öyle akıcı ve güzel bir anlatımla yazılmış ki, okumaya başladığınız andan itibaren içinde buluyorsunuz kendinizi... Bahsi geçen aileye karışıp, onlarla hüzünlenip, seviniyor, öfkeleniyorsunuz zaman zaman...



Hatta ağlıyorsunuz da...( Ben ağladım da :))


Roman ayrı güzel, onu yazan ayrı güzel...


Bir süredir küskün kaldığım blogumda bu güzel romanı okumanızı tavsiye edip, yazarı sevgili öğretmenim Gülsen Varol'la tanışma mutluluğumu paylaşmak istedim...



Sevgiler, saygılar hepinize….

14 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

BEN BU KADAR MUTLU OLMAYA ALIŞIK DEĞİLİM İNAN SEVGİLİ JADORE.. GÜN İÇİNDE YAŞADIKLARIMI O YÖREMDEN FIŞKIRAN COŞKUYU GECE UZANDIĞIMDA SABAHA KADAR YENİDEN SİNDİRE SİNDİRE YENİDEN YAŞIYORUM..
IŞIL IŞIL GÜLÜŞÜNLE YAŞAMIMDA YENİ AÇILAN BU SAYFAMDA YER ALDIĞIN, VE HER ZAMAN OKUMAKTAN HAZ DUYDUĞUM SAYFANDA BU ŞEKİLDE YER ALDIĞIM İÇİN MUTLUYUM..
T E Ş E K K Ü R EDERİM GÜZEL ÖĞRETMENİM..

tufan dedi ki...

Neler hissettiğinizi anlıyabilmenin huzuruyla bir kaç satır yazmak istedim,ağlamanız romanın ne denli içinde yaşadığınızın kanıtı elbette,adeta içine çekiyor insanı bu yaşam öyküsü,birlikte yaşıyorsunuz tüm sevinç ve hüzünleri.

Kendinizi çok şanslı saymalısınız,yapraklarına göz yaşı döktüğümüz bu muhteşem eserin sahibi sevgili Gülsen hocamız ile kucaklaştığınız için.

Yeniden hoşgeldiniz sevgili jadore.

Saygılar sevgiler.

Ecehan dedi ki...

Senin de gönlüne sağlık Jadoreciğim. Bak bana halâ okuyamadım:-( Bulamıyorum çünküm:-(
Sevgilerle

jadore dedi ki...

*hasretsenfonileri;

Fazlasıyla hak ettiğiniz mutluluğunuzda birazcık katkım olabildiyse ne mutlu bana...

Ben de sizi tanıdığım için çok mutluyum öğretmenim..

jadore dedi ki...

*tufan;

Aynı şeyleri hissedebilmek ne güzel...

Yeniden döndüm mü bilmiyorum ama teşekkür ederim..

jadore dedi ki...

Ecehan;

Teşekkür ederim sevgili Ecehan, umarım bulur ve okursun bu güzel romanı...

Sevgiler benden de...

Arzu Sarıyer dedi ki...

Sevgili Jadore burada blog açmayı Gülsen öğretmenim istemişti,sonra da burası öğretmenler odası gibi oldu Arzum demişti.İşte O'nun öğretmenler odasındayız"Albumdekiler"in etrafındayız.Selam ve sevgilerimle.

nihansum dedi ki...

Düşününce bu kitap ve eşsiz insan Mamy sayesinde sizi de gerçek yaşamda tanıma fırsatım oldu ve belki bu vesileyle sürekli takip edeceğim bir blog.

Puzzle'ın parçalarının birleşmesi gibi birşey olsa gerek, anlatılmazsa eksik kalacaktı, siz de çok güzel ifade etmişsiniz Jadore. Hem böylelikle sayfanızda yeniden bir başlangıç olur.
Sevgilerimle...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Gerçekten yaşam bir pazıl bizde artık son parçaları arıyoruz.Paylaşıma gönül dolusu teşekkürlerrr...Dost kalınnnnnnn.....

oyumben dedi ki...

Bir kitabın bir grup insanı biz yapması harika bi şey.

Adsız dedi ki...

Jadoree nerelerdesin niye böyle küskün ve uzaksin

bu müzik yakti icimi gene burada...

blog albümün de mutlaka olmalisin jadore esintileri mutlaka olmali

sevgiler

Adsız dedi ki...

Bu vesle ile,
Jadore'yi tekrar blog sayfalarında görebilmek,
candan bir dost sesinin insana huzur veren ahengini ruhumuzda hissedebilmek,
cümleleri sempatik kılabilen anlatım üslubunun hoş esintisine kapılıp gitmek güzel.
Bu sunuş,
muhtemelen güzel romanın tanıtımını içeren bir kısacık anlatımdan ibaret olsa da...
Yazı,edebiyat Jadote'yi seviyor.Jadore'nin eline yakışıyor kalem...
uzakdost

oyumben dedi ki...

Her bir parçasını birleştirmeyi başardığımızda; tüm resmin sadece başka bir parça olduğunu anlayamayacağımız türden bir puzzledır yaşam.

Kitaba gelince; evet kitap da güzel yazan da...

Kelime Yığıcısı dedi ki...

aynen öyle hayat puzzle gibi... "Ya da eksiktir bir küçük parça
Tamamladım diyemezsin asla…

Bazen de elindedir tüm parçalar
Yan yana getiremezsin çabalasan da... " buna baylıdım işte....teşekkürler;)

Yorum Gönder

 

j'adore © 2008. Design By: SkinCorner