6 Ocak 2010 Çarşamba

Tükendin mi



Tükendiğini hissettin mi hiç...

Çöktü mü omuzların çaresizce...

Tek bir adım atamadan, kaldın mı olduğun yerde...

 

Birer birer söndüğünü fark ettin mi, 

İçinde parlayan yıldızların...

Karanlığı yaşadın mı, güneş doğarken bile..

 

Hayal kırıkların kanattı mı yüreğini...

Gözyaşlarını bastın mı yaralarının üstüne…

 

Düşlerini sektirdin mi denizde…

Avuçlarına doldurup da taş niyetine...

 

Sevdanın kanatlarını takıp da, uçarken yükseklerde

Bir serseri kurşunla vurulup, düştün mü yere...

 

Nefes mi şimdi umutla beklediğin...

Küllerinden yeniden doğmak için…

 

Tükendiğini hissettin mi hiç?

 

j'adore


25 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

Her bir satırın için ..... tek... tek: EVET!
diyorum ve seni yüreğim yettiğince kutluyorum sevgili jadore..

Adsız dedi ki...

Of ki of tam bam telimden vurup, yüreğime oturdu benimi salladi şöyle zong diye...Evet sevgili J'adore bu yazdiklarini satir satir yaşadim hemde demli bir şekilde yudum yudum...

sevgiler

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Hissetmem mi hiç! Hissettim hem de en derininden. Nasıl da güzel ifade etmişsin.

Hamiyet dedi ki...

Her insan hayatının bir döneminde tükenmiştir mutlaka... Dilerim kimse tükenmesin.
Sevgiler canım.

jadore dedi ki...

* hasretsenfonileri;

Çok çok teşekkür ediyorum öğretmenim.
Sevgiler...

jadore dedi ki...

* rumuz ilkyaz;

Ne yazık ki hepimizin böyle hissettiğimiz zamanlar oldu.
Teşekkürler sevgili ilkyaz...

jadore dedi ki...

*ÇOBAN YILDIZI;

Keşke hissedilmeseydi diyebileceğimiz türden şeyler bunlar ama... Hayatta herşey yaşanıyor ne yazık ki..

Teşekkür ederim.
Sevgiler...

jadore dedi ki...

*Hamiyet;

Ne yazık ki öyle sevgili Hamiyet... Yeter ki bu dönem uzun sürmesin.

Sevgiler benden de canım...

Sihirli Yazılar dedi ki...

Ne kadar harika bir şiir! Olağanüstü bir duyarlılığa sahip olduğunu biliyorsun değil mi? Bu konu, ancak böyle ifade edilebilirdi yani... Sorulara yanıt vermek gerekirse, ben de herkes gibi tükendiğimi hissettim zaman zaman tabii. Küllerimden yeniden doğmak zorunda kaldığım oldu. Hayal kırıklıklarım oldu. Ama "sevdanın kanatları"yla falan bir ilgisi yok.:) Kimseyi o kadar sevmemişimdir de çok emek verdiğim kişilerden beklenmedik kazıklar yemişimdir. Bu olmuştur canımı acıtan... Sevgilerimle canım.

Sedencik dedi ki...

hissedilmez olur mu hiç sevgili Jadore...
bazen geriye tek bir kırıntı umut kalıyor...
ve yeniden yapılanma o kırıntıdan başlıyor :)
umutlarımızın hep var olması dileğiyle...
yüreğine sağlık...
sevgiyle...

Amozonik dedi ki...

Hatırlar mısın bir kere bana ''Hadi Melike'cim''demiştin.Bir keresinde ise 'yenilgi değil,yanılgı' demiştin.O iki gün işte böyle hissettiğim iki gündü.Onun dışında olmadı diyebilirim.

suskunbiradam dedi ki...

Bu şiire yorum yazayım mı yazmayayım mı diye düşündüm durdum. Yazmamaya karar verdim.

Çünkü mısraları okudum teker teker... Hepsine "Evet" diyordum. Neyin yorumunu yapayım ki? Adeta yüreğimi okumuşsun...

Yapmıyorum yorum...

"İşte bu ne ya?" deme sakın. Bilirsin benim yorumlarımı... :)))

Sevgiler şiir dolu yüreğine...

jadore dedi ki...

*sihirliyazilar;

Sebebi ne olursa olsun, bunları hissettiğimiz zamanlarımız hep oldu sevgili arkadaşım. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.

Sevgiler...

jadore dedi ki...

*Sedencik;

Evet, birazcık umut... Ayten Alpman'ın bir şarkısı geldi şimdi aklıma..

Birazcık umut yaşatan bizleri
Yarını beklerken birazcık umut
Yoksa bu dünyanın kahrı çekilir mi
Olmazsa kalplerde birazcık umut
Yaşatan bizleri birazcık umut

Teşekkür ederim canım, sevgiler...

jadore dedi ki...

*mavi;

Evet Melikecim hatırlıyorum... Bir daha o günleri yaşamazsın inşallah.

Sevgiler canım...

jadore dedi ki...

*suskunbiradam;

Söylenecekler söylenmiştir yani :) Yazmadıklarınla da anladım ben...

Sevgiler..

Sevgi Damlalarım dedi ki...

Evett bu şiirdeki herşeye eveett evett diyee haykırmak geldi içimden nedir bu bu duyguları tek başıma sadece ben yaşıyorum sanırken yalnız olmadıgımı hissettim derinden bir ahh çektim.
sevgi lerrr

Sihirli Yazılar dedi ki...

Sevgili arkadaşım, bloğumda senin için bir ödülüm var. Kabul edersen sevinirim.

tufan dedi ki...

Sevgili jadore tüm bu yazdıkların bir çoğumuzun yabancısı olmadığı ama asla bir daha yaşamak istemediği duygular.

Bunları tatmamış olanı bulmak ne zordur aslında.
Umut vede mutluluk dolu yarınlar dilerim herkeze.

Selamlar sevgiler.

Sevgi Damlalarım dedi ki...

hayal kırıklarının en derinini yaşayıp yordum hep yüregimi her seferinde kaç sefer kırılır bu yürek dedim.gözyaşlarıla suladım gönlümdeki sevgileri sevgili jadore.
sevgi lerrr diliyorum

Adsız dedi ki...

Hüzünü severim de,
nedendir bilmiyorum,
bu kez ağır geldi bana biraz galiba.
Ya da,
bu gün Jadore'ye yakıştıramadım hüzünü elkide.
Bir yerlerden, birilerinden, uzak diyarlardan, uak olaylardan, mutluluktan vaz geçtim, en azından yüreğimi acıtacak mesajlar gelmesin istiyorum bu gün.
Yine de,
özenle,dikkatle,hayranlıkla okudum Jadore'nin bu güzel şiirini.
Nasıl da alışmışız özel cümlelerine,
güzel anlatımlarına.
Hüzün olmasına hüzündü de,
kelimelerin maharetle ardı ardına sıralanması güzeldi.
Eline sağlık diyorum.Yüreğine de...

jadore dedi ki...

*Sevgi Damlalarım;

Geçici olsa da, unutulsa da herkes bu duyguları eminim yaşadı..

Teşekkür ederim arkadaşım.
Sevgiler...

jadore dedi ki...

* tufan;

Yaşanmış olsa da, bir daha yaşanmaması herkes için dileğimiz...

Teşekkür ederim.
Sevgiler..

jadore dedi ki...

*uzakdost;

Hüzün...
Kalemim başka söyler ben başka havadayım desem :)
Şiirlerde kalsın bu hüzün.

Teşekkür ederim..

jadore dedi ki...

*sihirli yazılar;

Bakamadım bir süredir bloga, geç kaldım değil mi ödülümü almak için :)

Teşekkür ederim canım..

Sevgiler..

Yorum Gönder

 

j'adore © 2008. Design By: SkinCorner