8 Aralık 2009 Salı

Tuvaldeki Sevgi


Bir ressamdı O,

Çizerdi kara geceleri, yalnızlıklara boyayıp

Sevdalar hep karaydı, hasret gibi kapkara...


Dayanılmazdı yüreğindeki sızı,

Ağlardı hüzün kokan resimlerle...


Bir gün...

En ayazında zemherinin

Bir ateş düşünce gönlüne


Titredi elleri gibi, heyecandan yüreği...


Unuttuğu renkleri karıştırıp birbirine

Dans ettirdi fırçasını tuvalinde...

Dalgalandı deniz, göz kırptı güneş

Yemyeşildi ağaçlar, hiç olmadığı kadar…


Bir bakış çizdi belli belirsiz hatıralardan çalıp

Bir gülüş gelip kondu dudağına…


Sevgiyle boyadı,

Sevgiye boyandı ressam...


j’adore


7 yorum:

Newbahar dedi ki...

Kara gecelere güneşi doğuran ressam...

Ne güzeldi sevgili Jadore, kalemine selam olsun arkadaşım.

jadore dedi ki...

Teşekkür ederim newbaharcım..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Tuvale vurulan ilk fırça darbesinin adı AŞK'tır çoğu zaman,ilk fırça izide hiç gitmez oracıkta kala kalır, kalmasaına kalırda, Aşklarda tek düzen gitmiyor,
Ne aşklar kararsın ne sevdalar,Hep rengarenk olsun, umut hiç eksik olmasın...
Sizi okumak gerçekten çok güzel herşey gönlünüzce olsun...
Bu arda bir şiirinizi yayınladım...

Ustad042(sitekule)

suskunbiradam dedi ki...

Bir sevgi mutluluğunun öyküsü...

Jadorece bir anlatım. Canlandırdım gözümde. Ne güzel bir sevgi olurdu değil mi?

Sevgiler...

jadore dedi ki...

Ustad042;
Teşekkür ederim, yazdıklarımın okunduğunu, hele de beğenildiğini görmek daha da güzel :)
Uğruyorum blogunuza, hangi şiir merak ettim :)


Suskunbiradam;
Sevgi... Bu kavramdan kötü sonuç çıkarmak az bir ihtimal değil mi:)

Sevgiler..

Sihirli Yazılar dedi ki...

Dans ettirdi fırçasını tuvalinde...

Çok güzel bir şiir, ve o kullandığın resimle de gerçekten uyum içerisinde olmuş. Ayrıca şablonunu da beğendim canım. Sevgilerimle.

jadore dedi ki...

Sihirliyazılar;

Şiirimi ve şablonumu beğenmen beni çok mutlu etti.
Teşekkür ederim..

Sevgiler benden de..

Yorum Gönder

 

j'adore © 2008. Design By: SkinCorner