28 Aralık 2009 Pazartesi

Mutlu yıllar




Bir yılı daha bitiriyoruz...

Acısıyla, tatlısıyla, sevinçleriyle, üzüntüleriyle...

 

Unutamayacaklarımızla,

Unutmaya çalışacaklarımızla dolu bir yıl daha...

 

Ve yenisi de kapımızda...

 

Beklentilerimizi, umutlarımızı

şimdiden yüklemişiz onun sırtına...

 

Neler getirecek bizlere bilinmez...

Ya da neler götürecek?

 

Güzelliklerle gelsin...

 

Kavgalardan, savaşlardan, sıkıntılardan,

Dertlerden, hastalıklardan uzak bir yıl olsun...

 

Mutlu yıllar…



19 yorum:

suskunbiradam dedi ki...

Tüm dileklerine katılıyorum. Keşke hepsi gerçekleşse.

Erken ama... Şimdiden şiiri koymuşsun :)

Mutlu yıllar şimdiden.

Sevgiler...

gülsen VAROL dedi ki...

2009'u çok sevdim ben sevgili Jadore.. Kalıcı üzüntüler bırakmadı.. Tam tersine unuttuğum çoşkular hediye etti bana..Bu nedenle bitmesini hiç istemedim.. Ama kim bilir ???

jadore dedi ki...

*suskunbiradam;

Umarım gerçekleşir sevgili suskunadam.
Yine aceleci davranmışım demek ki :)

Mutlu yıllar..Sevgiler...

jadore dedi ki...

*hasretsenfonileri;

Dilerim, 2010 daha çok seveceğiniz bir yıl olur öğretmenim...
Güzelliklerin, coşkuların çoğaldığı bir yıl diliyorum.

Sevgiler...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Ben de tüm dileklerinizin,umutlarınızın gerçekleşeceği bir yıl dilerim size Sevgili Jadore . Herşey gönlünüzce olsun.

Sedencik dedi ki...

en sevdiğim şarkılardan biri senin sıcacık satırlarınla birleştiğinde...
banada güzel dileklerine amin demek kalıyor:)
sevgili Jadore yeni yıl dilerim sana ve tüm sevdiklerine...
sağlık ve mutlulukla,huzurla gelsin...
mutlu yıllar canım...
sevgiyle...

Sihirli Yazılar dedi ki...

İnşaaallaaah:)) Şöyle ağız dolusu bir "inşallah"la tüm dileklerine katılıyorum sevgili jadore. Yeni yıl, hepimize güzellikler getirir umarım. Yeni yılını şimdiden kutlarım canım. Sevgilerimle...

Hamiyet dedi ki...

Umudun, huzurun ve neşenin seninle her daim olmasını dileyerek mutlu seneler diyorum sevgili jadore...

Hep gülümsemen dileğiyle...
Sevgiler...

tufan dedi ki...

Tüm dileklerinize yürekten katılıyorum,yeniyılda birazda sevgi dileniyorum yaradandan,tüm insanlığın yüreğine yeterince.

Mutlu yıllar sevgili jadore,sevgi barış ve huzur içinde.

Saygılar sevgiler.

Newbahar dedi ki...

Sevdiklerinle nice sağlıklı ve mutlu senelere sevgili J'adore,

jadore dedi ki...

*ÇOBAN YILDIZI, *Sedencik, *sihirliyazilar, *Hamiyet, *tufan, *newbahar

Teşekkür ediyorum,herşeyin gönlümüzce olduğu, nice mutlu yıllar diliyorum hepimize :)

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Mutlu insan sevgisine ve kendine güvenendir. Sevgi bütün kapıları açar… Yeni yılda sevgi dolu günler dilerim… Mutlu yıllar.

(sitekule)

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Sevgili JAdore biz de balkızla seni öpüyor ve kocamna sevgiler gönderiyoruz.

Ecehan dedi ki...

Gelenin gideni aratmayacağı bir yıl olsun ve hepimize kutlu olsun inşallah...

Sevgiler

Adsız dedi ki...

yeni yılın sağlık,huzur,mutluluk getirmesi temennisi ile..sevgiler..
kayipsehirler.com...

Adsız dedi ki...

Hem sayfayı açmakta, hem de yorum yazmakta gerçekten zorlanıyorum.
Yeni şaylere alışmak zor oluyor...
Eeee!...Çok genç sayılmayız artık...
Değil genç, orta yaş sınırını da çoktan devirdik ya,
işte bu nedenle biraz hüzün rüzgarları estirir oldu gönlümüzde her gelen yeni yıl...
Gidenin ardından da, biraz boynumuz bükük bakıyoruz,
bir buruk tebessümle veda cümlecikleri mırıldanıyoruz...
Seneler aktı geçti ya,
hatıralarımızda acılar yanında,çokça güzellikler de bırakmadı değil.
Blog arkadaşlarımızla bir yılı daha tamamladık mesela.
Uzakdost nicki ardında, üç yıldan fazla bir zamandır Jadore sayfalarına yorum yazmaktayım mesela.
Güzel çalışmalarını okumakta, duygularımla harmanlamakta,şiirin hazzını yaşamaktayım.
Bir de,
hiç tanımadığınız, uzaklarda yaşayan insanlarla gönülden dostluk kurmanın hazzı var.
Geçirdiğimiz yılların güzellikleri işte bunlar.
Dilerim,
gelecek yıllarda da tüm güzel şeyleri birlikte yaşarız.
İyi seneler diliyorum efendim.

Gordion960 dedi ki...

merhaba arkadaşım, sevgilerin, sağlığın ,huzurun ve bolluğun sınırsız olduğu bir yıl olsun istiyorum hepimiz beklentilerinin gerçekleştiği bir yeni yıl diliyorum, sevgiler.

Sevgi Damlalarım dedi ki...

Mutlu yıllar diliyorum sevgili jadore
gönlünden geçenlerin,gereçekleşmesi dileklerimle
sevgi lerr

jadore dedi ki...

* Tüm arkadaşlarıma;

Güzel dileklerinize amin diyerek, herşeyin gönlünüzce olduğu yepyeni bir yıl diliyorum.

Sevgiler...

Yorum Gönder

 

j'adore © 2008. Design By: SkinCorner